Термін навчання
1 рік 22 тижня
Моторист (машиніст); матрос
«Моряки» – це слово поєднує людей багатьох морських професій. До них відносяться матроси, боцмани, мотористи й електрики, капітани і штурмани, механіки та інженери різного профілю, суднові лікарі та інші фахівці, що працюють на судах.
Матрос – це член екіпажу військово-морського, цивільного або торгового судна. Матрос повинен вміти застосовувати всі види палубної техніки (лебідки, крани тощо), якірні пристрої та засоби внутрішнього зв’язку. Також матрос несе вахту згідно з судовим розкладом. Крім цього матрос повинен розумітися на показаннях приладів, вільно вести судно вручну і легко переходити на автоматичне керування. При працевлаштуванні на судах міжнародного плавання потрібне знання англійської мови.
Якщо ходовий мостик є “мозок” судна , то його машинне відділення це “серце”. Для того щоб “серце” завжди було здоровим і не хворіло необхідно постійно стежити за його станом. Судновий моторист і є той “лікар” який забезпечує роботу головних і допоміжних механізмів і котлів. Він також керує “серцем” судна, обслуговує суднові системи, трубопроводи, а якщо потрібно, то і “лікує” їх.
Навчаючись в нашому закладі освіти, учні з професії “Моторист (машиніст); матрос” набувають фахових знань, умінь і навичок, готуються застосовувати їх у своїй подальшій професійній діяльності.
Термін навчання
1 рік 24 тижня
Кухар; кухар судновий; офіціант судновий
Жодне судно не може покинути порт, якщо серед членів екіпажу немає кухаря суднового, або як його ще називають, кока. Тому, якщо ви мрієте про море і полюбляєте готувати, ця професія саме для вас. Складна професія суднового кухаря затребувана насамперед у містах-портах. Тому, хто вибрав цю роботу, слід врахувати, що мати справу він буде не тільки з приготуванням їжі. Судновий кухар складає меню, призначає дієти, підбирає правильний раціон для хворих членів екіпажу, а також готує страви з урахуванням погоди та інших факторів, що позначаються на стані моряків. Крім цього існують й інші нюанси роботи кухарем на судні: кок повинен знати особливості влаштування, обладнання та оснащення камбуза й камбузних підсобних приміщень, будову й правила експлуатації камбузного обладнання та виробничого інвентарю, правила складання меню, замовлень на продукти, вміти вести облік й складати товарні звіти.
Робота офіціанта вимагає високої підготовки. Ще на початку нинішнього століття в Лондоні була організована академія офіціантів, де були розроблені заповіді: «Офіціант повинен мати тонкість дипломата, мудрість філософа, спритність циркового жонглера». Робота офіціантів на борту судна при морських перевезеннях, під час круїзу є дуже важливою. Від професійних якостей офіціантів залежить імідж суднохідної компанії.
Тож, якщо ви обираєте свій майбутній життєвий шлях, зверніть увагу на цю відповідальну й водночас цікаву професію, яка дозволяє розкрити талант і приносить хороший заробіток.
Термін навчання
1 рік 22 тижня
Матрос; електрозварник ручного зварювання
Робота в морі овіяна флером романтики: хто хоч раз у житті не уявляв себе бравим моряком, що на всіх вітрилах летить назустріч горизонту? Багато хто мріяв у дитинстві стати моряками, борознити моря та океани, відвідувати нові країни. А чи багато із них насправді працюють у морі? Для того, щоб стати моряком, недостатньо просто любити водні простори, потрібно багато знати і уміти, а також мати міцне здоров’я. Ця професія дуже затребувана на ринку праці, тому що морські шляхи сполучення – це один із видів транспорту, до того ж найдешевший з усіх, що пов’язані з перевезенням на далекі відстані.
Усі більш популярними у сфері річкових та морських перевезень стають інтегровані професії. Кваліфікований робітник, що може виконувати обов’язки і матроса і електрозварника, – знахідка для роботодавця. Більше того, важко уявити область сучасного виробництва, де б не застосовувалося зварювання. Ймовірність працевлаштування за професією електрозварника досить висока. Потреба у робітниках цієї професії постійна і має тенденцію до зростання.
Термін навчання
3 роки 13 тижнів
Кухар; кухар судновий; офіціант судновий
У юності всіх турбує питання: ким стати? Кожен намагається вибрати професію до душі та щоб заробляти гідно. Якщо тебе з дитинства захоплюють неосяжні морські простори, свіжий бриз, свобода, а приготування їжі приносить справжнє задоволення, то професія судового кухаря, тобто кока, – твій ідеальний враріант. Та й платять за цю роботу цілком пристойно.
Часто й густо моряки вважають, що професія суднового кухаря з легких, адже він не керує судном і не відповідає за його серце – головний двигун. Насправді це зовсім не так – на ньому лежить велика відповідальність за здоров’я та життя людей. Тому цю професію ніяк не можна назвати дуже простою: вона складна і потребує витривалості та знань. Гарний кок на судні – цінна людина, адже він не тільки готує сніданки, обіди й вчері у відповідності з рецептом і технологічно вірно з дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Гарний кок розуміє, як порадувати моряків, що сумують за домівкою.
На сьогоднішній день професія суднового офіціанта є дуже популярною серед молоді. Адже ця професія безпосередньо пов’язана з романтикою роботи у морі, з численними подорожами світом, яскравими спогадами, важливими знайомствами, цікавим спілкуванням, роботою у міжнародному колективі.
Моторист (машиніст); матрос
«Моряки» – це слово поєднує людей багатьох морських професій. До них відносяться матроси, боцмани, мотористи й електрики, капітани і штурмани, механіки та інженери різного профілю, суднові лікарі та інші фахівці, що працюють на судах.
Матрос – це член екіпажу військово-морського, цивільного або торгового судна. Матрос повинен вміти застосовувати всі види палубної техніки (лебідки, крани тощо), якірні пристрої та засоби внутрішнього зв’язку. Також матрос несе вахту згідно з судовим розкладом. Крім цього матрос повинен розумітися на показаннях приладів, вільно вести судно вручну і легко переходити на автоматичне керування. При працевлаштуванні на судах міжнародного плавання потрібне знання англійської мови.
Якщо ходовий мостик є “мозок” судна , то його машинне відділення це “серце”. Для того щоб “серце” завжди було здоровим і не хворіло необхідно постійно стежити за його станом. Судновий моторист і є той “лікар” який забезпечує роботу головних і допоміжних механізмів і котлів. Він також керує “серцем” судна, обслуговує суднові системи, трубопроводи, а якщо потрібно, то і “лікує” їх.
Навчаючись в нашому закладі освіти, учні з професії “Моторист (машиніст); матрос” набувають фахових знань, умінь і навичок, готуються застосовувати їх у своїй подальшій професійній діяльності.
Термін навчання
1 рік 22 тижня
Моторист (машиніст); матрос
«Моряки» – це слово поєднує людей багатьох морських професій. До них відносяться матроси, боцмани, мотористи й електрики, капітани і штурмани, механіки та інженери різного профілю, суднові лікарі та інші фахівці, що працюють на судах.
Матрос – це член екіпажу військово-морського, цивільного або торгового судна. Матрос повинен вміти застосовувати всі види палубної техніки (лебідки, крани тощо), якірні пристрої та засоби внутрішнього зв’язку. Також матрос несе вахту згідно з судовим розкладом. Крім цього матрос повинен розумітися на показаннях приладів, вільно вести судно вручну і легко переходити на автоматичне керування. При працевлаштуванні на судах міжнародного плавання потрібне знання англійської мови.
Якщо ходовий мостик є “мозок” судна , то його машинне відділення це “серце”. Для того щоб “серце” завжди було здоровим і не хворіло необхідно постійно стежити за його станом. Судновий моторист і є той “лікар” який забезпечує роботу головних і допоміжних механізмів і котлів. Він також керує “серцем” судна, обслуговує суднові системи, трубопроводи, а якщо потрібно, то і “лікує” їх.
Навчаючись в нашому закладі освіти, учні з професії “Моторист (машиніст); матрос” набувають фахових знань, умінь і навичок, готуються застосовувати їх у своїй подальшій професійній діяльності.
Правила прийому
Документи до вступу
Термін навчання
1 рік 24 тижня
Кухар; кухар судновий; офіціант судновий
Жодне судно не може покинути порт, якщо серед членів екіпажу немає кухаря суднового, або як його ще називають, кока. Тому, якщо ви мрієте про море і полюбляєте готувати, ця професія саме для вас. Складна професія суднового кухаря затребувана насамперед у містах-портах. Тому, хто вибрав цю роботу, слід врахувати, що мати справу він буде не тільки з приготуванням їжі. Судновий кухар складає меню, призначає дієти, підбирає правильний раціон для хворих членів екіпажу, а також готує страви з урахуванням погоди та інших факторів, що позначаються на стані моряків. Крім цього існують й інші нюанси роботи кухарем на судні: кок повинен знати особливості влаштування, обладнання та оснащення камбуза й камбузних підсобних приміщень, будову й правила експлуатації камбузного обладнання та виробничого інвентарю, правила складання меню, замовлень на продукти, вміти вести облік й складати товарні звіти.
Робота офіціанта вимагає високої підготовки. Ще на початку нинішнього століття в Лондоні була організована академія офіціантів, де були розроблені заповіді: «Офіціант повинен мати тонкість дипломата, мудрість філософа, спритність циркового жонглера». Робота офіціантів на борту судна при морських перевезеннях, під час круїзу є дуже важливою. Від професійних якостей офіціантів залежить імідж суднохідної компанії.
Тож, якщо ви обираєте свій майбутній життєвий шлях, зверніть увагу на цю відповідальну й водночас цікаву професію, яка дозволяє розкрити талант і приносить хороший заробіток.
Правила прийому
Документи до вступу
Термін навчання
1 рік 22 тижня
Матрос; електрозварник ручного зварювання
Робота в морі овіяна флером романтики: хто хоч раз у житті не уявляв себе бравим моряком, що на всіх вітрилах летить назустріч горизонту? Багато хто мріяв у дитинстві стати моряками, борознити моря та океани, відвідувати нові країни. А чи багато із них насправді працюють у морі? Для того, щоб стати моряком, недостатньо просто любити водні простори, потрібно багато знати і уміти, а також мати міцне здоров’я. Ця професія дуже затребувана на ринку праці, тому що морські шляхи сполучення – це один із видів транспорту, до того ж найдешевший з усіх, що пов’язані з перевезенням на далекі відстані.
Усі більш популярними у сфері річкових та морських перевезень стають інтегровані професії. Кваліфікований робітник, що може виконувати обов’язки і матроса і електрозварника, – знахідка для роботодавця. Більше того, важко уявити область сучасного виробництва, де б не застосовувалося зварювання. Ймовірність працевлаштування за професією електрозварника досить висока. Потреба у робітниках цієї професії постійна і має тенденцію до зростання.
Правила прийому
Документи до вступу
Термін навчання
3 роки 13 тижнів
Кухар; кухар судновий; офіціант судновий
У юності всіх турбує питання: ким стати? Кожен намагається вибрати професію до душі та щоб заробляти гідно. Якщо тебе з дитинства захоплюють неосяжні морські простори, свіжий бриз, свобода, а приготування їжі приносить справжнє задоволення, то професія судового кухаря, тобто кока, – твій ідеальний враріант. Та й платять за цю роботу цілком пристойно.
Часто й густо моряки вважають, що професія суднового кухаря з легких, адже він не керує судном і не відповідає за його серце – головний двигун. Насправді це зовсім не так – на ньому лежить велика відповідальність за здоров’я та життя людей. Тому цю професію ніяк не можна назвати дуже простою: вона складна і потребує витривалості та знань. Гарний кок на судні – цінна людина, адже він не тільки готує сніданки, обіди й вчері у відповідності з рецептом і технологічно вірно з дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Гарний кок розуміє, як порадувати моряків, що сумують за домівкою.
На сьогоднішній день професія суднового офіціанта є дуже популярною серед молоді. Адже ця професія безпосередньо пов’язана з романтикою роботи у морі, з численними подорожами світом, яскравими спогадами, важливими знайомствами, цікавим спілкуванням, роботою у міжнародному колективі.
Правила прийому
Документи до вступу
Моторист (машиніст); матрос
«Моряки» – це слово поєднує людей багатьох морських професій. До них відносяться матроси, боцмани, мотористи й електрики, капітани і штурмани, механіки та інженери різного профілю, суднові лікарі та інші фахівці, що працюють на судах.
Матрос – це член екіпажу військово-морського, цивільного або торгового судна. Матрос повинен вміти застосовувати всі види палубної техніки (лебідки, крани тощо), якірні пристрої та засоби внутрішнього зв’язку. Також матрос несе вахту згідно з судовим розкладом. Крім цього матрос повинен розумітися на показаннях приладів, вільно вести судно вручну і легко переходити на автоматичне керування. При працевлаштуванні на судах міжнародного плавання потрібне знання англійської мови.
Якщо ходовий мостик є “мозок” судна , то його машинне відділення це “серце”. Для того щоб “серце” завжди було здоровим і не хворіло необхідно постійно стежити за його станом. Судновий моторист і є той “лікар” який забезпечує роботу головних і допоміжних механізмів і котлів. Він також керує “серцем” судна, обслуговує суднові системи, трубопроводи, а якщо потрібно, то і “лікує” їх.
Навчаючись в нашому закладі освіти, учні з професії “Моторист (машиніст); матрос” набувають фахових знань, умінь і навичок, готуються застосовувати їх у своїй подальшій професійній діяльності.
Правила прийому
Документи до вступу